Momentfruit is ontstaan uit liefde voor fruit. Fruit van de beste kwaliteit wat verser dan vers is daar worden wij bij Momentfruit blij van. Fruit wat rechtstreeks van het land komt en zo snel mogelijk bij u in de keuken ligt, dat is ons doel. Wij slaan de tussenhandel over en leveren rechtstreeks bij u thuis. Ook willen wij u kennis laten maken met alle soorten fruit die er zijn. De fruitsoorten die in de supermarkten te vinden zijn is maar een klein deel van het overheerlijke fruit wat wij leveren. Het is het eerste jaar heel snel gegaan met de groei van Momentfruit en wij hopen dit door te kunnen zetten en u binnenkort ook te mogen verwelkomen bij de Momentfruitfamilie.


Corona virus


Corona houdt de gemoederen in ons land flink bezig en natuurlijk zijn wij bij momentfruit daar erg alert op.
Wij zullen in dit geval de maatregelen van het RIVM hanteren.
De bezorging van momentfruit gaat gewoon door zodat wij jullie van vers fruit kunnen voorzien. Wel zijn wij genoodzaakt een aantal aanpassingen bij het bezorgmoment te doen.

Deze informatie zullen wij u toesturen na uw bestelling. Het is niet de service die u van ons gewend bent maar wij zijn genoodzaakt deze maatregelen te nemen.
Wij hopen op jullie begrip!


De laatste week krijgen wij veel vragen of wij extra fruitzakken kunnen leveren voor familie of ouderen. Natuurlijk is dit mogelijk! Wij kunnen de extra zak bij u afleveren maar ook bij de desbetreffende persoon thuis.
Als u hier ook gebruik van wilt maken vraag het dan aan via de site.

Of stuur ons een mail of app!


Vraag & Antwoord


Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verwerkt, u krijgt bericht van ons over de eerste bezorging.

Waar bezorging wij?

Op dit moment bezorging wij in midden en noord Nederland.

Twijfelt u of u binnen dit gebied woont? Stuur ons een berichtje!

Wanneer wordt mijn fruit bezorgd?

Uw fruit wordt op maandag, dinsdag of woensdag bezorgd.

U krijgt van ons bericht over de datum en tijdstip.

Ik wil niet via automatische incasso betalen, kan dit?

Als u vaker dan eens fruit wilt ontvangen werken wij enkel met automatische incasso.

U kunt de incasso op elk moment stopzetten.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of stopzetten?

U kunt u abonnement op elk gewenst moment wijzigen of stopzetten,

Stuur een email naar service@momentfruit.nl met uw gegevens en welke verandering u wilt aanbrengen in uw abonnement.

Deze verandering wordt binnen 2 werkdagen verwerkt in ons systeem.

Meer vragen?

U kunt altijd contact met ons opnemen.

Email: service@momentfruit.nl

Whatsapp: 06-39181831